لوله گالوانیزه دست دوم؛ خرید و قیمت

لوله گالوانیزه دست دوم؛ خرید و قیمت

لوله گالوانیزه دست دوم به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به وفور در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوله‌ها می‌توانند به عنوان قطعات اولیه ساخت سازه های گلخانه ای و یا شبکه های لوله کشی برق استفاده شوند. لوله هایی با وزن بسیار پایین اما مقاومت ساختاری بالا که این امتیازات شرایطی فراهم می‌کند تا عملیات نصب و اتصال سریع و ایمنی داشته باشید. شما می‌توانید از انواع لوله گالوانیزه کارخانه ای جدید استفاده کنید. اما این در حالتی است که هزینه های تمام شده پروژه برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد.

البته نمونه های دست دوم هیچگونه ویژگی منفی نسبت به لوله های تازه تولید شده ندارند. بلکه تنها تفاوت آنها چندین دوره استفاده در پروژه های مختلف است. این لوله‌ها به عنوان لوله گالوانیزه گلخانه ای و لوله برق قابل استفاده هستند. در مجموع آن کیفیت و درجه استانداردی که در مورد این لوله‌ها انتظار دارید کاملاً وجود دارد. در ادامه مقاله جزئیات زیادی در مورد این محصولات ذکر می‌کنیم تا اگر به دنبال خرید لوله های دست دوم هستید با آگاهی کامل اقدام کنید.

امکان استفاده از لوله گالوانیزه دست دوم در پروژه های مختلف

یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود لوله گالوانیزه دست دوم امکان استفاده در پروژه های مختلف را داشته باشد وجود پوشش های گالوانیزاسیون بر روی این لوله است. همانطور که می‌دانید معمولا دو فرایند مقاوم‌سازی برای فلزات وجود دارد که شامل گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد است. لوله هایی که با مواد رنگی پوشش داده شده اند دارای یک مقاومت محدود هستند و غالبا در محیط های کم تنش استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به عنوان لوله سیاه یا مشکی شناخته می‌شوند.

در طرف مقابل لوله هایی که با استفاده از زینک مذاب پوشش داده شده‌اند می‌توانند حتی در محیط های پرتنش صنعتی و بسیار مرطوب سالیان طولانی دوام بیاورند. پس تنها امتیاز این لوله‌ها پوشش های گالوانیزه گرم در آنها است. این فرآیند مقاوم سازی در یک محفظه حاوی زینک مذاب در دمای حدود ۶۰۰ درجه سانتیگراد انجام می‌شود. لوله‌ها به صورت غرق شده در داخل محلول زینک مذاب قرار می‌گیرند و از این منظر به آنها لوله های گالوانیزه عمقی گرم نیز می‌گویند.

لوله گالوانیزه دست دوم با بهترین کیفیت و ساختار کاملا سالم

خرید لوله فولادی دست دوم به صورت عمده

لوله گالوانیزه دست دوم معمولا به صورت عمده به دست مشتریان می‌رسد. بسته بندی لوله‌ها به شکل بندیل است در نتیجه در هر بسته چندین شاخه لوله وجود دارد. در خریدهای عمده می‌توان قیمت تمام شده را در نازلترین مقدار خود دید. بسیاری از مراکز فروش تجهیزات پشتیبانی کابل این کاهش قیمت را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. پیمانکارانی که پروژه های سنگین صنعتی پیش رو دارند می‌توانند با خرید لوله گالوانیزه برق و نمونه های گلخانه ای به ذخیره بودجه خود بپردازند البته تهیه لوله های دست دوم گالوانیزه تنها با اطلاع کارفرمایان انجام می‌شود. دلیل این موضوع نیز همانطور که گفته شد کاهش بودجه پروژه است.

فروش لوله گالوانیزه دست دوم در مجموعه های تولیدی

بسیاری از مجموعه های تولیدی و شرکت های تولید کننده لوله گالوانیزه به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان سعی می‌کنند شمار قابل توجهی از سایزبندی های مختلف لوله گالوانیزه دست دوم را نیز به بازار عرضه کنند. در چنین شرایطی می‌توان یک تعادل نسبی در خرید و فروش قطعات ایجاد کرد. به این معنا که پیمانکاران، لوله های استفاده شده اما فوق العاده سالم را به مراکز تولیدی ارائه می‌دهند و از این طریق می‌توان لوله های دست دوم را مجدداً برای استفاده به دست مشتریان جدید رساند.

این بهترین فرصت برای افرادی است که قیمت خرید برای آنها بسیار اهمیت دارد. در واقع شما یک لوله با کیفیت و بدون نقص ساختاری خریداری کرده اید. از طرفی پایین ترین هزینه نیز صرف کرده اید. پس یک تصمیم هوشمندانه و راهبردی برای پروژه شما خواهد بود.

لوله گالوانیزه دست دوم برای ساخت سازه های گلخانه ای و شبکه های لوله کشی برق

قیمت لوله گالوانیزه دست دوم

همانطور که ذکر شد مهم‌ترین مزیتی که لوله گالوانیزه دست دوم دارد در کنار کیفیت و استحکام بالا، قیمت پایین آن‌ها می‌باشد. البته شرکت های تولید کننده برای لوله های تازه ساخت نیز هزینه خرید مقرون به صرفه ای در نظر می‌گیرند. اما بسیاری از خریداران به دلیل داشتن پروژه های عظیم سعی می‌کنند به سمت خرید لوله های دست دوم بروند. به جهت سایزبندی های متنوعی که برای آنها وجود دارد طبیعتا تفاوت قیمت وجود دارد. هر چقدر سایز و قطر داخلی لوله افزایش یابد به همان نسبت بر قیمت محصول افزوده می‌شود. این قاعده در مورد سایر قطعات نیز صدق می‌کند.

لوازم جانبی و قطعات اتصال دهنده لوله فولادی

در کنار خرید لوله گالوانیزه برای ساخت گلخانه و همچنین لوله های مختص شبکه های برق کشی، طیف گسترده ای از لوازم جانبی و قطعات اتصال دهنده آنها نیز عرضه می‌شود. این قطعات اتصال دهنده برای انواع لوله فولادی دست دوم نیز قابل استفاده هستند. لذا محدودیتی برای بکارگیری آنها وجود ندارد. برای احداث سازه های گلخانه ای مجموعه ای از اتصالات کاربردی وجود دارد که بدون آنها عملا نمی توان هیچگونه سازه ای طراحی و ایجاد کرد. در مورد شبکه های لوله کشی برق نیز قطعات اتصال دهنده مختلفی همچون زانوها، سه راهی‌ها، اتصالات متقاطع و غیره وجود دارند.

به همین دلیل در زمان خرید لوله گالوانیزه دست دوم همواره تاکید می‌شود که نگاه ویژه ای به اتصالات داشته باشید و سعی کنید سایزبندی های صحیح آنها را انتخاب کنید. در این صورت به راحتی قابل نصب بر روی لوله های گالوانیزه خواهند بود. در چنین شرایطی این اطمینان وجود دارد که پروژه لوله کشی شما در بالاترین سطح امنیت انجام خواهد شد. البته کارشناسان فروش در زمان معرفی قطعات بر اساس اطلاعاتی که از پروژه شما به دست می‌آورند نمونه های صحیح قطعات را ارائه می‌دهند.

لوله گالوانیزه دست دوم به صورت بندیل و شاخه های شمار بالا

خرید انواع لوله فولادی گالوانیزه از شرکت پتروکاسپین

نمونه های بسیار متنوعی از لوله فولادی گالوانیزه در شرکت پتروکاسپین عرضه می‌شود. علاوه بر ساخت و تولید لوله های درجه یک گالوانیزه شاخه های متعددی از لوله گالوانیزه دست دوم نیز آماده ارسال به محل پروژه شما می‌باشند. این لوله‌ها به صورت اسمی دست دوم هستند اما از لحاظ کیفیت و مرغوبیت و همچنین نوع ساختار تفاوت چندانی با نمونه های تازه ساخت ندارند.

در نتیجه سالیان طولانی می‌توانند با ایمنی بالا در محل پروژه شما باقی بمانند. کارشناسان ما در حوزه فروش لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم و سایر لوله های فولادی سعی می‌کنند اطلاعات جامعی به شما ارائه دهند. در واقع هدف ما تجربه یک خرید موفق و رضایت بخش برای مشتریان است. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با ما در تماس باشید.

جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵