بست فلزی عایق دار

بست فلزی عایق دار

بست فلزی عایق دار

بست فلزی عایق دار برای نصب تک لوله های با قطر متوسط و بزرگ متداول هستند ، گزینه های زیادی برای استفاده موجود است اما بیش تر آن ها عملکرد یکسانی را دارند. این بست ها دارای استانداردهای ویژه ای هستند که در صورت رعایت نشدن آن ممکن است پیمان کاران را مجبور به گذراندن ساعت ها برای نصب مجدد کنند چرا که نیروی کار اغلب بزرگترین هزینه را در تاسیسات لوله ای مانند نصب لوله فولادی گالوانیزه یا لوله گالوانیزه برق دارد بنابراین رعایت برخی استانداردها در تهیه و نصب این بست ها بسیار حائز اهمیت است.

کاربردهای بست فلزی عایق دار

برای از بین بردن صدا و لرزش لوله ها در سایزهای تعریف شده، چرا که دو پیچ قفل کننده قابل تنظیم هستند و اجازه می دهند تا قطرهای مختلف لوله درون آن جای گیرد. برای سیستم تعلیق لوله ها از سقف و یا نصب آن ها به صورت عمودی. به خاطر داشته باشید که جهت دستیابی به یک کارکرد ضد لرزشی و صدا لازم است تا اتصالات بیش از حد متحمل اضافه بار یا overload نشوند.

بست فلزی عایق دار کاسپین پایپ که به روش تولید از ورق گالوانیزه گرم انجام می شود. و با پوشش پلی اتیلن جهت حفاظت از فلزی عایق دار تولید میگردد. در اندازه های مختلف وتولید می گردد.

بست عایق دار از ورق گالوانیزه گرم تولید می گردد . که مناسب جهت نصب فلزی عایق دار بر روی دیوار یا صفحه نگهدارنده  می باشد.

بست فلزی عایق دار بر اساس استاندارد ISO و BS تولید می گردد.

ویژگی های بست فلزی عایق دار

بست فلزی عایق دار دارای پیچ های قفل کننده تقویت شده هستند که ظرفیت بار بالا را تحمل می کنند، لذا با توجه به استحکام این محصول در برابر شکست بسیار مقاوم هستند. می توان آن ها را برای هر دو نوع نصب افقی و عمودی استفاده کرد.

بست ها معمولا به روشhot dip  گالوانیزه می شوند. پوشش لاستیکی موجود در آن باعث کاهش صدا و کنترل لرزش می شود. گیره دارای وزن سبک و حالت چرخشی است تا نصب آن سریع و آسان شود. محدوده ی دمای قابل تحمل آن از ۲۰– درجه فارنهایت تا ۲۳۰+ درجه فارنهایت می باشد.

متشکل از دو گیره ی جداشونده که با پیچ و مهره به یکدیگر جفت می شوند به طوری که هنگام نصب روی کار،استحکام بالایی به سیستم می بخشد. در ساخت آن ها از فلز استنلس استیل نیز استفاده می شود، حال آنکه فولاد ضد زنگ نیز از نمونه های دیگر آن است. علاوه بر گالوانیزه کردن به روش فوق، ممکن است از پودر اپوکسی نیز برای پوشش آن جهت خاصیت ضد خورندگی استفاد شود. کاهش دهنده ی صدا تا ۱۸ دسی بل می باشد.

مزایای بست عایق دار کاسپین پایپ

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (بست استیل )

مشخصات محصول تولیدى کاسپین پایپ ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى بسته بندی بست عایق دار ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

بست فلزی عایق دار

بست فلزی عایق دار کاسپین پایپ

جلوگیری از نصب مجدد (prevent rework)

استفاده از لاستیک با لبه ی بازگشتی (rubber return lip) :این لاستیک در بسیاری از پیشنهادات تولیدکنندگان می باشد اما نحوه ی اتصال آن می تواند تفاوت های زیادی در میزان  تولید مورد نیاز ایجاد کند. اگر نوع ساده ای از لاستیک دور فلز پیچیده شود ممکن است هنگام نصب ایمن نباشد چرا که اصطحکاک لاستیک روی لوله می تواند سبب پیچش لنت( lining) شود. استفاده ازreturn lip لاستیک را ایمن تر نگه می دارد و اطمینان می دهد که در موقعیت های شیب دار لوله، در جای خود محکم باقی می ماند.

استفاده از واشر پلاستیکی: نصب کننده باید هنگام جدا کردن آویز ،چندین کار هم زمان را مدیریت کند که شامل متعادل کردن لوله، شل کردن آویز، قرار دادن لوله و اتصال مجدد آویز ،به طوری که نصب مناسب، نیازمند دقت بالایی است و همین طور استفاده از بهترین متریال می باشد. برخی از محصولات از واشرهای کاغذی یا مقوایی استفاده می کنند که به راحتی می توانند از هم جدا شوند ،خصوصا در محیط های مرطوب. در حالت ایده آل بست فلزی عایق دار باید دارای واشر پلاستیکی باشد تا با اتصال محکم و بدون اصطحکاک خود از ریزش جلوگیری کند.

بست فلزی عایق دار

بست فلزی عایق دار

سایز بست فلزی عایق دار

  • بست عایق دار PG 13.5
  • بست عایق دار PG 16
  • بست عایق دار PG 21
  • بست عایق دار PG 29
  • بست عایق دار PG 36
  • بست عایق دار PG 42
  • بست عایق دار PG 48

فروش بست عایق دار کاسپین پایپ

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان کاسپین پایپ در زمینه ی فروش بست عایق دار ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.