جعبه کف خواب برق

جعبه کف خواب برق

جعبه کف خواب برق

جعبه کف خواب کاسپین با استفاده از ورق گالوانیزه گرم و درب استنلس استیل و آلومینیومی تولید می گردد.

جعبه کف خواب جهت نصب در کنار ترانکینگ در کف ساخته و پس از نصب و بتن ریزی در سطح کف زمین قرار گرفته و جهت دسترسی پریزهای برق ، تلفن و شبکه بکار می رود. جهت جلوگیری از زنگ زدگی می بایست درب بالایی جعبه کف خواب از جنس استنلس استیل یا آلومینیوم ساخته و بدنه و پایه های نگه دارنده نیز از جنس ورق گالوانیزه گرم می باشد. جعبه کف خواب در اندازه های متفاوت تولید می گردد و قابلیت قرارگرفتن ۲ الی ۸ پریز برق یا تلفن و شبکه را فراهم می کند.

مزیت های استفاده از جعبه کف خواب برق

جعبه کف خواب برق از جمله تجهیزات بسیار کاربردی می باشد که می توانند دسترسی به جریان الکتریکی و سایر سوکت های ارتباطی را سهل و آسان کند. این قطعات ارزشمند معمولاً در بخش کف سازه نصب می‌شوند. علت این موضوع نیز مرتبط با نوع استفاده آن هاست. با توجه به ساختار تختی که دارند مناسبترین و بهترین ناحیه برای نصب آنها کف سازه ها میباشد.

در گذشته معمولاً از سطوح دیواری برای نصب پریزها و سوکت های ارتباطی استفاده می شد اما امروزه به دلیل گسترده شدن محیط و افزایش متراژ سازه ها معمولا نمی‌توان دسترسی راحتی به پریزهای برق بر روی دیوارها داشت. به همین دلیل مهندسین استفاده از جعبه کف خواب برق را برای سازه های تجاری، اداری و محیط های صنعتی در دستور کار قرار دادند.

شما می توانید با استفاده از جعبه پریز برق در بالاترین سطح امنیت به جریان برق دسترسی داشته باشید. با توجه به ساختار محکمی که این جعبه ها دارند حتی در پر تنش ترین محیط ها نیز قابلیت بکارگیری دارند. در ادامه سعی می کنیم مزیت های بیشتری از این محصول ارزشمند را معرفی کنیم.

ابعاد و اندازه جعبه کف خواب برق

  • جعبه کف خواب ۱۵۰ * ۱۵۰
  • جعبه کف خواب ۲۰۰ * ۲۰۰
  • جعبه کف خواب ۲۵۰ * ۲۵۰

انواع جعبه کف خواب برق

  • جعبه کف خواب استیل
  • جعبه کف خواب آلومینیوم
  • جعبه کف خواب گالوانیزه
  • جعبه کف خواب پلاستیکی

جعبه کف خواب برق

دوام و طول عمر بالای جعبه کف خواب برق

همانطور که گفته شد جعبه کف خواب برق معمولاً از سه ماده و متریال استیل، پلاستیک و آلومینیوم ساخته می شوند. ترکیبات پلاستیک و آلومینیوم که در بدنه این نوع از جعبه ها مورد استفاده قرار می گیرد در بالاترین سطح کیفیت می باشد بنابراین اگر تصور می کنید که چون برخی از این جعبه ها از جنس پلاستیک هستند پس حتماً دارای مقاومت پایین می باشند، باید بگوییم که اینگونه نیست. پلاستیک به کار رفته در بدنه برخی از انواع جعبه کف خواب برق در بالاترین حد چگالی و همچنین ضخامت می باشد.

در نتیجه به راحتی می توانند تنش های محیطی را مهار کنند. البته این بدان معنا نیست که جعبه کف خواب های پلاستیکی و آلومینیومی را تحت اعمال بالاترین نیروها و فشارها قرار دهیم. این جنس از بدنه جعبه کف خواب ها معمولاً مناسب محیط های تجاری و غیر صنعتی می باشد.

حال آنکه شما می توانید در محیط های صنعتی که معمولاً به واسطه وجود تجهیزات و ماشین آلات مکانیکی بالاترین نیروها به بخش کف وارد میشود، از جنس استیل قطعات استفاده کنید. هر سه این متریال ها یعنی جنس استیل و فولادی، پلاستیک و آلومینیوم هرکدام بالاترین دوام و طول عمر را برای شما خواهند داشت.

کاربری سهل و آسان و همواره در دسترس

مزیت مهم دیگری که جعبه کف خواب برق دارد این است که نه تنها کاربری سهل و آسانی دارند بلکه همیشه در دسترس هستند و شما می توانید در نزدیکترین ناحیه از محل کار خود از آنها استفاده کنید. جعبه کف خواب برق یک درپوش فلزی را در سطح بدنه خود دارد که مسئولیت محافظت از ماژول ها و پریزهای برق را برعهده دارند. در پوش ها میتوانند یک مهر و موم بسیار عالی را در سطح جعبه ایجاد کنند. همین ویژگی باعث می شود تا پریزهای داخلی کمتر در معرض آسیب قرار گیرند.

زمانی که شما می خواهید از جعبه پریز برق استفاده کنید تنها کافی است درپوش آن را بلند کرده و سپس کابل مورد نظر خود را به پریز موجود در جعبه متصل کنید. اگر شرایط کف سازه شما مناسب و استاندارد باشند این قطعات می توانند در هر ناحیه از کف قرار گیرند. بنابراین اگر در قسمتی از محل کار خود احساس می کنید که نیاز بسیار بالایی به این جعبه ها دارید می توانید آن ها را در نزدیکی خود در بخش کف نصب کنید. با این کار ویژگی در دسترس بودن آنها همواره فراهم خواهد شد.

جعبه کف خواب برق

افزایش نظم و انضباط در محیط با جعبه کف خواب برق

با استفاده از جعبه کف خواب برق شما می توانید یک نظم و انضباط بسیار عالی را در محیط کار و فضایی که در آن در حال فعالیت هستید ایجاد کنید. وجود کابل های پراکنده در محیط نه تنها می تواند ظاهر آن را تحت تاثیر قرار دهد بلکه می تواند تاثیر منفی در میزان بازدهی کار شما داشته باشند. زمانی که شما از جعبه کف خواب برق استفاده می کنید مسیرهای در دسترس کاملا مشخص می باشد. همین عامل باعث می‌شود تا نظم و ترتیب بالایی در مجموعه شما ایجاد شوند. در طرف دیگر تصور کنید یک منبع تغذیه یا پریز در فاصله بسیار دور از شما قرار دارد.

در چنین شرایطی باید کابلهای برق را با طی مسافت طولانی به آن منبع تغذیه برسانید که این در نوع خود باعث به‌هم‌ریختگی محیط می شود. اما زمانی که یک جعبه پریز در دسترس و کاملاً نزدیک به خود دارید می توانید با استفاده از کابلهای کوتاه تر به آنها دسترسی داشته باشید. بنابراین همه اینها عاملی خواهد بود تا شما با نظم بیشتری بتوانید به کار خود ادامه دهید.

ارتقاء امنیت محیط با استفاده از جعبه کف خواب برق

شما نمی توانید بدون در نظر گیری موارد امنیتی از جریان برق در یک محیط کاری استفاده کنید. به عنوان مثال اگر پریزهای برق وجود نداشتند عملاً هیچ گونه امکانی برای استفاده از جریان برق در یک سازه وجود نداشت. در واقع پریزها هستند که با ایجاد یک شرایط امن می توانند امکان بهره‌برداری از جریان برق را برای شما فراهم کنند. جعبه کف خواب برق نیز دقیقاً همین عملکرد را دارند.

آنها با داشتن یک محفظه فلزی کاملا ایمن باعث می شوند تا شما به راحتی بتوانید در هر محیطی به جریان برق دسترسی داشته باشید. تمامی پریز ها و سوکت ها درون محفظه فلزی جعبه به صورت مرتب قرار گرفته اند. این امکان برای شما فراهم است که  تعداد بالایی از کابل های برق و ارتباطی را به طور همزمان به پریزهای موجود در این جعبه ها متصل کنید.

جعبه-کف-خواب-برق-کاسپین-پایپ

فروش جعبه کف خواب برق

جعبه کف خواب برق در انواع مختلف و همچنین سایزهای گوناگون در شرکت پترو کاسپین قابل عرضه می باشند. کیفیت ساخت این تجهیزات بسیار بالا بوده و در صورت نصب صحیح قابلیت استفاده تا چندین سال متوالی را دارند. قطعات مکمل آنها نیز مانند ترانکینگ فولادی همگی همراه با این جعبه ها جهت فروش آماده سازی شده اند. مشتریان گرامی می توانند با تماس مستقیم با این شرکت، ضمن دریافت مشاوره تخصصی، از نوع محصول مورد نظر خود نیز اطلاعات کافی را دریافت کنند.

جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵