سینی کابل pvc

سینی کابل pvc

سینی کابل pvc

سینی کابل pvc بهترین راه حل با توجه به مقاومت، استحکام و پایداری‌ای که دارد برای محیط‌ ها و مکان‌هایی صنعتی ساخته شده است. این سینی کابل ها از پی وی سی ساخته شده اند که پی وی سی ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد.

یکی از خصوصیات سینی کابل pvc این است که در برابر عوامل شیمیایی و رطوبت بسیار مقاوم است و در طولانی مدت دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی‌شود. پی وی سی غیر قابل اشتعال است تا آستانه دمای ۲۰ درجه را می‌تواند تحمل کند .

ویژگی‌های سینی کابل pvc

سینی کابل pvc دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است و افراد زیادی تمایل دارند تا از این نوع ابزار با این خصوصیات و ویژگی‌ها استفاده کنند. در ادامه مقاله برخی از این ویژگی‌ها و خصوصیات بررسی خواهند شد .

  • نصب آسان

این سینی کابل‌ها در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی و محل و مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار آسان و راحت نصب می‌شوند. شما می‌توانید این ابزار کاربردی را به آسانی و بدون نیاز به ابزار خاصی نصب و مورد استفاده قرار دهید.

  • نصب سریع

وجود اتصالات مختلف این سینی کابل‌ها باعث می‌شود تا نصب آنها بدون دردسر و سریع اتفاق بیفتد. برای نصب این تجهیزات احتیاجی به لوازم جانبی و اتصال دهنده‌های اضافی نیست.

  • استفاده از کمترین قطعات در ساخت آنها

از کمترین قطعات در ساخت این سینی کابل‌ها استفاده شده است. از قطعات اتصال دهنده‌ی یکپارچه در خود این وسایل استفاده شده است تا برای نصب راحت و آسان آنها احتیاجی به هیچ قطعات و تجهیزات اضافی نباشد.

  • دوستدار طبیعت

چه این سینی کابل و چه دیگر تجهیزات ساخته شده از پی وی سی دوستدار طبیعت است و ۱۰۰ درصد چه از نظر فیزیکی و چه از نظر شیمیایی قابل بازیافت هستند. در ساخت این ابزارها و تجهیزات کلیه‌ی استانداردهای زیست محیطی بین المللی و داخلی رعایت و کلیه‌ی مجوزهای آن اخذ شده است.

سینی کابل pvc

سینی کابل pvc

انواع سینی کابل pvc

این سینی کابل در انواع، ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلفی ساخته شده است. انواع مختلف آنها بر روی دیوار، سقف و دیگر قسمت‌ها و نواحی بدون نیاز به ابزار خاصی نصب می‌شود.

سایز سینی کابل های pvc

سینی کابل های pvc  در سایز های مختلف زیر تولید و در بازار عرضه میشوند.

  • سایز ۵۰*۸۰

  • سایز ۶۰*۱۵۰

  • سایز ۶۰*۲۰۰

  • سایز ۶۰*۲۵۰

خرید سینی کابل pvc

برای خرید سینی کابل پی وی سی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می‌توان اقدام کرد. شرکت کاسپین پایپ این وسایل و تجهیزات را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت‌ها به فروش می‌رسانند. خرید از این شرکت راحت تر و دارای مزایای بیشتری نسبت به شرکت های دیگر می باشد.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان کاسپین پایپ در زمینه ی فروش سینی کابل pvc ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.