لوله های برق ساختمان - لیست قیمت لوله های فولادی برق - تولید کننده لوله فولادی برق

لوله های برق ساختمان

لوله های برق ساختمان

لوله های برق ساختمان یک نوع وسیله محافظی می باشد که سیم های برق را از داخل این لوله ها عبور می دهند و باعث جلوگیری از صدمه دیدن این سیم ها شده و همچنین به لحاظ امنیتی باعث جلوگیری از هرگونه تماس افراد به این سیم ها و مانع از خطر برق گرفتگی می شود.

موارد کاربرد لوله های برق ساختمان

لوله های برق ساختمان در ساختمان های مسکونی و صنعتی و تجاری و انواع سازه های بزرگ که نیاز به سیم کشی های بسیار زیاد دارد مورد استفاده قرار میگیرد و در انواع مختلف نیز ساخته و به بازار عرضه شده است.

معایب استفاده از سیم های برق بدون استفاده از لوله های برق ساختمان

  • بدون استفاده از لوله های برق ساختمان امکان تعویض سیم های برق و تقویت این سیم هایی که در دیواره و کف سازه ها جا سازی شده است امکان پذیر نمی باشد.
  • احتمال تماس شخص با سیم ها و باعث بروز خطرات جانی می شود.
  • باعث انتقال برق به سایر قسمت های ساختمان شده و باعث کاهش ولتاژ برق می شود.
  • باعث اتصال های مکرر در سیم ها شده و در پی آنها احتمال آتش سوزی و آتش گرفتن سیم ها بسیار بالا می باشد.

لوله های برق ساختمان

لوله-های-فلزی-برق-کاسپین-پایپ

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و با  اختراع لوله های برق ساختمان تمامی این مشکلات از میان برداشته شد و انواع لوله برق و اتصالاتی که به بازار عرضه شده تقاضا نیز برای چنین محصولات به مرور افزایش پیدا کرد.

برای راحتی اتصال های این سیم ها به هم در قسمت های ساختمان اتصالاتی نیز از قبیل زانو لوله برقسه راهی لوله برقکاندولت برقبوشن لوله برقبراز بوش درپوش پلاستیکیسر لوله پلاستیکی و … موجود می باشند

خرید لوله های برق ساختمان

کاسپین پایپ تمامی این محصولات را با کیفیت عالی و مرغوب و با قیمت مناسب تولید و عرضه می کند. برای مشاوره در امر سفارش و خرید انواع لوله های برق و اتصالات برق میتوانید با کارشناس فروش با شماره تلفن ۴۱۸۰۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.