قیمت لوله گالوانیزه

کاربرد لوله فولادی داغ

لوله فولادی

لوله فولادی داغ یک لوله استوانه ای ساخته شده از فولاد است و این محصول در صنعت فولاد مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده اولیه از لوله های فولادی در حمل محصولات از جمله نفت، گاز و آب در مسافت‌های دور است و از آنها در در لوازم خانگی معمولی نظیر یخچال و همچنین سیستم‌های گرمایش و لوله‌کشی مورد استفاده قرار می‌دهند.

این لوله ها در اندازه‌های مختلفی به وجود می‌آیند و همچنین می‌توانند برای الزامات ساختاری مانند ریل‌های دستی به کار روند.

هنگام نزدیک شدن به یک پروژه، دانستن نوع فولادی که برای نیازهای شما مناسب است بسیار مهم است. انواع مختلف تولید فولاد می‌تواند موادی تولید کند که برای کاربردهای خاص بهتر عمل می‌کند. روش‌های تولید فولاد نورد سرد و گرم  به طور خاص تاثیر زیادی بر عملکرد کلی فولاد دارند.

لوله فولادی داغ

نورد گرم به فرآیندی گفته می شود که در آن فولاد در دمای بالای دمای کریستالیزه شدن آن حرارت داده می شود گرمایی که به طور معمول از ۱۰۰۰ درجه فارنهایت تجاوز می کند. در این دما فولاد انعطاف پذیر شده و می تواند به درستی شکل بگیرد.

به دلیل اینکه معمولا فولاد گرم سطح ناهمواری  دارد میتوان آنها را با چند تکنیک حذف کرد مثل ترشی، آسیاب کردن و یا انفجار ماسه. بنابراین از لوله فولادی داغ برای اجزای ساختاری و کاربردهایی که اشکال و سطح تحمل از اهمیت کمتری برخوردار است ، استفاده می شود از جمله :

  • ریل‌های راه‌آهن
  • تیره‌ای چوبی
  • تجهیزات کشاورزی
  • ورقه فلزی
  • قالب‌های خودرو

لوله فولادی داغ

لوله فولادی داغ

شما به کدام نوع لوله فولادی نیاز دارید؟ سرد یا گرم؟

اگرشما به مولفه‌های ساختاری بزرگی نیاز دارید، به احتمال زیاد به لوله فولادی داغ برای ایجاد قطعات نیاز دارید.و برای بخش های کوچک تر که نیاز به کیفیت های دقیق و با دوام تری دارید فرآیند فولاد سرد مناسب خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.