قیمت لوله گالوانیزه

لوله کاندوئیت

لوله کاندوئیت

Conduit pipe

لوله کاندوئیت از جمله قطعات مورد نیاز در لوله کشی های برق ساختمان بصورت روکار و در محیط باز می باشد. لوله های کاندوئیت با پوشش گالوانیزه گرم که حداقل بین ۶۰ الی ۷۰ میکرون می باشد ، مقاومت زیادی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد و با قابلیت خم کاری مناسب در زاویه های مختلفی امکان پیچش لوله در نقاط مختلف پروژه امکان پذیر می باشد.

از لوله های کاندوئیت در پروژه های برق رسانی عمرانی ، پروژه های بیمارستانی ، پروژه های صنعتی ، پارکینگ های طبقاتی ، پروژ های نیروگاهی و نیروگاههای خورشیدی ، سیستم های دوربین مداربسته و سیستم های اعلام حریق و اعلام سرقت می توان استفاده نمود.

کیفیت رزوه و دنده لوله های کاندوئیت از مهمترین مزایای لوله کاسپین پایپ می باشد.

نوع رزوه و طول لوله های کاندوئیت بر اساس استاندارد های  DIN  آلمان  و BS  انگلیس تولید می گردد.

 ویژگی های لوله کاندوئیت

لوله کاندوئیت از جمله مهمترین تجهیزات به کار رفته در تاسیسات برقی ساختمان ها و به ویژه صنایع است. این لوله ها به گونه ای طراحی شده اند که از سیم ها و کابل هایی که بخش های مختلف تاسیسات برقی را به یکدیگر متصل کرده اند، در برابر تیغ های برنده و فشار محافظت کنند.

طراحی برخی از مدل های لوله های کاندوئیتی به گونه ای است که علاوه بر دارا بودن استحکام بالا در برابر رطوبت و نور خورشید نیز از خود مقاومت نشان دهند. به همین دلیل از نوع های به خصوصی از لوله های کاندوئیت هم می توان در محیط های روباز و هم در محیط های سرپوشیده استفاده کرد.

از طرفی طراحی لوله های کاندوئیتی به گونه ای است که از تاثیر گذاری نویز ها و اختلالات مغناطیسی روی سیم ها وکابل ها جلوگیری کند. به این ترتیب استفاده از این لوله ها در سیستم های کنترلی مانند تاسیسات ابزار دقیق، توصیه می شود.

لوله کاندوئیت

لوله گالوانیزه عمقی داغ کاسپین پایپ

مراحل ساخت لوله کاندوئیت گرم

از بین تمام مدل های لوله های کاندوئیتی، به جرئت می توان گفت لوله های گالوانیزه گرم، کارایی های بیشتری دارند. چرا که این لوله ها در ساختار خود از پوشش فلز روی استفاده می کنند. به طور کلی ماهیت این فلز به گونه ای است که از رطوبت و سایش تاثیر نمی پذیرد و به راحتی دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود.

به این ترتیب برای تولید لوله کاندوئیت گرم، در ابتدا سطح ورق ها به خوبی تمیز می شود. سپس حمامی از مذاب فلز روی تهیه شده و ورق ها درون آن غوطه ور می گردند. به این ترتیب پوششی از فلز روی بر سطح ورق های فولادی قرار می گیرد. سپس ورق های توسط آب سرد تمیز شده و تحت عملیات های مکانیکی به لوله تبدیل می شوند.

انواع متعلقات لوله های کاندوئیت

زانویی های ۴۵ و ۹۰ درجه

زانویی های ۴۵ و ۹۰ درجه به مجریان تاسیسات برقی این امکان را می دهند که متناسب با نیاز و شرایط موجود، مسیر لوله کشی خود را ۴۵ یا ۹۰ درجه تغییر دهند.

بوشن ها

از آنجایی که لوله برق کاندوئیت مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته می شود، دارای ابعاد و اندازه های یکسانی هستند. به همین دلیل در مسیر های طولانی باید چندین لوله با سایز های یکسان را به یکدیگر متصل کرد. این کار توسط بوشن ها انجام می پذیرد.

تبدیل ها

عموما از تبدیل ها برای تغییر سایز لوله ها موجود در تاسیسات برقی استفاده می شود.

انواع بست های نگهدارنده

به طور کلی برای نگه داشتن لوله های موجود در تاسیسات برقی به دیوار ها و یا سقف ها از بست استفاده می شود. این بست ها انواع گوناگونی داشته و در سایز های مختلف در بازار موجود هستند.

لوله کاندوئیت

لوله کاندوئیت

لوله کاندوئیت جهت سهولت در حمل و همچنین استفاده در خطوط مختلف لوله کشی های صنعتی بصورت شاخه های سه متری تولید و بسته بندی می گردد.

لوله کاندوئیت با برند کاسپین پایپ به همراه اتصالات مربوطه قابل ارائه می باشد .

لوله کاندوئیت کاسپین پایپ در اندازه های ۱۳٫۵ و ۱۶ و ۲۱ و ۲۹ قابل تولید و ارائه می باشد.

لوله های کاندوئیت کاسپین پایپ با قابلیت خم کاری در دستگاههای دستی و اتوماتیک و بدون هیچگونه ریزش و پوسته شدن لوله در هنگام خمکاری این امکان را برای پیمانکار فراهم می نماید که با آسودگی در تمامی زوایای مختلف از لوله کاندوئیت کاسپین پایپ استفاده نماید.

جهت اطلاع از آخرین قیمت ها و شرایط فروش لوله کاندوئیت به کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۴۱۸۰۵ – ۰۲۱