خرید گلند برنجی کابل آرموردار؛ سایز متنوع، قیمت مناسب

خرید گلند برنجی کابل آرموردار؛ سایز متنوع، قیمت مناسب

گلند فلزی کابل های آرموردار معمولاً از متریال استنلس استیل و در مواردی برنجی طراحی و ساخته می‌شوند. این قطعات اتصال دهنده به جهت طراحی کاملا مهندسی خود به خوبی بر روی کابل هایی که به شکل آرموردار هستند می‌نشینند. از آنجایی که فلزات مستعد خوردگی هستند در نتیجه شرکت های تولید کننده به سمت ساخت گلند برنجی کابل آرموردار و همچنین نمونه های استیل ضد زنگ می‌پردازند.

در واقع این نوع فلزات مقاومت خوبی در برابر فرایندهای شیمیایی دارند. از طرفی می‌توانند به عنوان یک قطعه اتصال دهنده ضد انفجار نیز در بسیاری از مشاغل و محیط های کاری پر ریسک مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری را در ارتباط با این قطعات اتصال دهنده ذکر می‌کنیم.

سایز گلند کابل آرموردار

گلند برنجی کابل آرموردار و سایر مدلهای آن همگی در سایزبندی های مختلف عرضه می‌شوند. کابل های برق دارای قطر های مختلفی هستند و هرکدام برای هدایت میزان جریان خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل در زمان خرید گلند کابل آرموردار باید ابتدا یک تطابق سایز میان کابل‌ها و قطعات اتصال دهنده مختلف نظیر گلندها ایجاد کنیم. گلند های کابل بر اساس معیارهای مهندسی در سایزبندی های M20, M25, M32, M40, M50, M63  طراحی و تولید می‌شوند. اینکه شما کدام سایز را انتخاب کنید با توجه به اطلاعات مذکور مستقیماً بستگی به قطر کابل شما دارد.

از گلند m20 تا دیگر ابعاد همگی کاملا استاندارد هستند و تمام شرکت های تولید کننده بر اساس پروتکل‌ها و قواعدی که موسسات بین المللی استاندارد تعریف می‌کنند روند ساخت را پیش می‌گیرند. پس شما نباید نگران تفاوت سایز باشید. چرا که همه برند‌ها ابعاد یکسانی دارند. البته علاوه بر سایزبندی های مذکور ممکن است ابعاد دیگری نیز طراحی و ساخته شوند که بر اساس نیاز مشتری متغیر خواهند بود.

گلند برنجی کابل آرموردار با پوشش نیکل و کروم

پوشش های آبکاری ضد خوردگی بر روی گلند برنجی کابل آرموردار

معمولا از پوشش های ضد خوردگی و ضد سایش بر روی گلند برنجی کابل آرموردار استفاده می‌شود. این پوشش‌ها مزیت های بسیار زیادی دارند. در وهله اول می‌توانند باعث افزایش مقاومت مکانیکی گلند کابل شوند. در مرحله دوم از بروز فرایندهای شیمیایی در فلز جلوگیری می‌کنند. اصولاً رطوبت و اتمسفر محیط به شکل تدریجی باعث ایجاد فرایندهای شیمیایی و خوردگی در فلز می‌شوند. لذا ما باید از عناصری به عنوان یک پوشش بر روی فلز استفاده کنیم تا این واکنش های شیمیایی را به تأخیر یا کاملاً حذف کنند.

پوشش های آبکاری نیکل و کروم هم باعث افزایش مقاومت مکانیکی گلند و هم منجر به افزایش مقاومت شیمیایی قطعه می‌شوند. البته این نوع فرایند آبکاری برای سایر اتصالات نیز انجام می‌شود. در مورد قطعات دیگر مانند لوله فولادی برق از گالوانیزاسیون یا زینک مذاب استفاده می‌شود. حال آنکه برای لوازم جانبی و اتصالات کوچک پوشش های نیکل و کروم گزینه ایده آلی هستند.

استفاده از گلند کابل در محیط های صنعتی پر ریسک

کلیه گلندهایی که با هدف اتصال کابل‌ها به تجهیزات مختلف طراحی و ساخته می‌شوند می‌توانند در دیگر پروژه های صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرند. در وهله اول باید مشخص شود که اینگونه فضاها دقیقاً چه هستند. زمانی که صحبت از محیط پر ریسک می‌شود منظورمان چیست؟ اینگونه مکان‌ها در زون عملیاتی خاص قرار دارند و در معرض آتش سوزی و انفجار هستند.

لذا نیاز به امنیت بالا دارند. اتصالات کابل به جهت آنکه مستعد جرقه و آزاد کردن انرژی ناگهانی و یا تخلیه الکتریکی هستند در چنین مکان هایی خطرات زیادی را ایجاد می‌کنند. مهندسان سعی می‌کنند باکس‌ها و تابلو های اتصالات برق را با قطعات مختلف از قبیل گلند برنجی کابل آرموردار و همچنین نمونه های فولادی ایمن کنند. گلندها در محل ورودی کابل به داخل باکس استفاده می‌شوند.

پس هر اتفاقی که در محل اتصالات ایجاد شود کاملا ایزوله است و به محیط بیرون اثر نمی گذارد. گلند برنجی کابل آرموردار یک غلاف خارجی آب بند کننده هستند که فضاهای خالی محل اتصال کابل به دیگر لوازم را کاملاً می‌بندند. علاوه بر این اجزای گلند کابل شرایطی فراهم می‌کنند تا بدنه کابلها که ساخته شده از پلیمرهای آسیب پذیر هستند در تماس با بدنه تیز تابلوها بریده نشوند.

گلند برنجی کابل آرموردار در سایز بندی های بسیار متنوع

قیمت گلند برنجی کابل آرموردار

گلند برنجی کابل آرموردار بر اساس معیارهای مختلفی تعیین قیمت می‌شوند. اولین موضوع مرتبط با سایز قطعه است. هرچقدر سایزبندی این قطعات افزایش پیدا می‌کند طبیعتاً بر قیمت نهایی آنها نیز اضافه می‌شود. ممکن است در یک پروژه لازم باشد که از تعداد زیادی گلند کابل استفاده کنید که این موضوع نیز مستقیماً روی هزینه تاثیر می‌گذارد.

در مجموع شرکت های داخلی که مسئولیت تولید انواع گلند برنجی کابل آرموردار و همچنین نمونه های استنلس استیل یا فولادی را بر عهده دارند. قطعا به منظور حفظ رضایت مشتری و همچنین برقراری تعادل در بازار قیمت مقرون به صرفه برای محصولات در نظر می‌گیرند.

این قطعات و متعلقات گلند جزو ملزومات شبکه های کابل کشی هستند. از طرفی این اتصالات باعث حفظ بودجه شما می‌شوند چرا که امنیت پروژه را چندین برابر می‌کنند. در نتیجه دیگر نیاز نیست برای تعمیر و نگهداری و همچنین خسارات وارده هزینه ای صرف کنید.

نکات مرتبط با انتخاب انواع گلند کابل

برای انتخاب گلند کابل باید توجه ویژه ای به نوع ساختار کابل‌ها شود. بسیاری از آنها از نوع آرموردار و طیف گسترده ای نیز بدون آرمور هستند. این ویژگی ساختاری نوعی محافظ فلزی و شبکه ای بر روی کابل های برق است. برخی از مدل های گلند مناسب کابل هایی هستند که هیچگونه محافظ فلزی یا آرمور ندارند. حال آنکه نمونه های دیگر اینگونه نیستند.

پس در ابتدا ویژگی های کابل های خود را ارزیابی کنید و بر اساس آن به خرید گلند کابل بپردازد. موضوع بعدی اهمیت سایز گلند برنجی کابل آرموردار است. شما باید دقت ویژه ای در انتخاب سایز مناسب داشته باشید. بسیاری از برندهای داخلی هم کیفیت ساخت بالایی دارند و هم اینکه مقرون به صرفه هستند. پس متناسب با بودجه خود می‌توانید به انتخاب برندهای خارجی و داخلی بپردازید.

گلند برنجی کابل آرموردار قابل استفاده در محیط های پر ریسک

فروش گلند برنجی کابل آرموردار در شرکت پتروکاسپین

شما می‌توانید با کیفیت ترین نمونه های گلند برنجی کابل آرموردار را در سایزبندی های مختلف از شرکت پتروکاسپین خریداری کنید. البته مدل های مناسب برای کابل های بدون آرمور نیز طراحی شدند که با بهترین آلیاژهای فلزی تولید می‌شوند. کارشناسان ما در این شرکت سعی می‌کنند اطلاعات جامع و کاملی در مورد محصولات ارائه دهند. در نتیجه شما می‌توانید با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید.

جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵