ترانکینگ فلزی

ترانکینگ فلزی

ترانکینگ فلزی

ترانکینگ فلزی به دلیل داشتن استحکام مکانیکی به عنوان یک پوشش محافظ در مکان های عمومی بسیار ایده آل است. از ترانکینگ ها معمولا برای ایجاد یک لایه ی بیرونی حفاظت کننده در مواردی مانند لوله کشی و همین طور نصب کابل های برق در مکان های حساس استفاده می شود، به طوریکه عدم محافظت از این وسایل آسیب پذیر منجر به تعمیرات پر هزینه خواهد شد.

ترانکینگ فلزی از آلیاژهای بسیار با کیفیت ساخته می شوند تا بتوانند در برابر انواع تنش های احتمالی مقاوم باشند بطیف وسیعی از این وسایل پرکاربرد در شرکت کاسپین پایپ وجود دارد که به سهولت قابل جابه جایی و عرضه هستند تا بتوانید از خدمات ارزنده ی آن ها بهره مند شوید.

ترانکینگ فلزی جهت محافظت از کابل های برق

ترانکینگ فلزی مخصوص کابل برای محافظت از انواع سیم ها و کابلهای برق مورد استفاده قرار می گیرند به طوریکه علاوه بر جنبه ی امنیتی، سبب نظم و ترتیب دادن و ایجاد ظاهر خوشایند کابلها نیز می شود و می توان گفت تقریبا همان نقشی را ایفا می کند که سینی کابل بر عهده دارد.

ترانکینگ فلزی قابلیت این را دارد تا از طریق روکش هایی که جابه جا می شوند و همین طور از طریق اتصالات سینی کابل که امکان آزادسازی دارند، دسترسی آسان به کابل ها را مهیا کند و تقریبا در هر مکانی از جمله دفاتر، هتل و بیمارستان ها قابل استفاده هستند در نتیجه با توجه به کاربرد زیادی که در بخش های مختلف دارند به همان نسبت دارای اندازه ها و فرم های متنوعی نیز می باشد.

ترانکینگ فلزی بهترین راه حل مدیریت کابل ها هستند به طوریکه با هر پروژه و بازسازی جدیدی که قصد انجام آن را دارید، در وحله ی اول ساماندهی کابل های برق یک نکته اساسی خواهد بود بنابراین با توجه به اهمیت موضوع خود را ملزم می دانیم تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما ارائه دهیم.

زمانی که قرار است کابل های الکتریکی در زیر زمین کار شوند وجود ترانکینگ فلزی بسیار حائز اهمیت خواهد بود چرا که در این حالت سیم ها و کابل ها از آسیب در مراحل ساخت بنا و یا برای سالهای آینده کاملا مدیریت بهینه خواهند شد. سیستم های HD و SFD ما به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند به بهترین شکل سینی ها را در جای خود محکم نگه دارند و به نوعی از حرکات شناور آن جلوگیری شود.

ترانکینگ فلزی

ترانکینگ فلزی در لوله کشی

امروزه طیف وسیعی از ترانکینگ فلزی در صنایع لوله کشی مورد استفاده قرار میگیرد و در هر محیطی که شبکه عظیم لوله کشی وجود دارد به موازات آن به حفاظت قابل توجهی نیز نیاز دارند زیرا در صورتی که لوله ها آسیب ببینند، سبب نشت محتوای آن خواهد شد. اگر لوله ی آب باشد منجر به جاری شدن سیل و خسارت به ساختمان و کف می شود و اگر لوله گاز باشد در صورت نشت، خطرات جدی تری از جمله آتش سوزی و انفجار قریب الوقوع خواهد بود بنابراین در هر یک از این شرایط برای اصلاح مسائل احتمالی لازم است زمان و هزینه ی زیادی صرف شود.

علاوه بر این ممکن است دسترسی به لوله ها در مواقع ضروری بدون ترانکینگ فلزی دشوار باشد به این معنی که جهت رفع هرگونه مشکل به منابع و تجهیزات بیشتری نیاز خواهیم داشت.

ترانکینگ فلزی مخصوص لوله در اکثر موارد به همراه کاورهای جابه جا شونده نصب می شوند که این امر باعث می شود تا اگر شبکه ی ما نیاز به تعمیر یا بازسازی ثانویه داشت، به راحتی و در سریع ترین زمان تعمیرات لازم صورت گیرد و از طرفی بنا به حساسیتی که در پروژه های سازه ای وجود دارد معمولا جنس ساخت ترانکینگ فلزی از آلیاژهایی مانند فولاد گالوانیزه، که تولید ترانکینگ گالوانیزه را رقم می زند، و همین طور آلومینیوم است تا استحکام و دوام آن قابل تضمین باشد.

امکان تعمیر و سرویس مجدد سازه

با گذشت زمان ممکن است طی فرآیندهایی، مشکلات و معایب ریز یا درشتی در کانال های برق یا کابل ها و همین طور شبکه های لوله کشی پدید آید که اجتناب ناپذیر است و از طرفی لازم است تا در کمترین زمان نسبت به رفع معایب ایجاد شده اقدام شود چرا که موارد استفاده ترانکینگ فلزی اغلب در مکان ها و محیط های عمومی است که به هیچ عنوان نمی توان تأخیری در برطرف کردن مشکل به وجود آمده ایجاد کرد. بنابراین در اینجا وجود ترانکینگ فلزی به خوبی نقش پر رنگ خود را ایفا می کند که با داشتن پوشش های متحرک به راحتی امکان تعمیر و نگهداری را فراهم کرده اند.

ترانکینگ فلزی

موارد استفاده از ترانکینگ فلزی

  • بیمارستان ها : مراکز بهداشتی و درمانی یکی از مناطق حساس و تاثیر گذار است که وجود نظم و انسجام در سرتاسر سازه بسیار حائز اهمیت است به عنوان نمونه می توان از محصور کردن منبع تغذیه دستگاه MRI به وسیله ی ترانکینگ فلزی نام برد و همین طور محافظت از سایر شبکه ها و ادوات دیگری که در بیمارستان ها موجود هستند.
  • سالن های زمین های فوتبال: از ترانکینگ ها می توان برای محافظت از منبع تغذیه تابلوهای تبلیغاتی که زمین را احاطه کرده اند استفاده کرد.
  • کارخانجات: کارخانه های مختلف می توانند از ترانکینگ فلزی در خطوط تولید خود استفاده کنند. اما به دلیل وجود لیفتراک و جرثقيل در این مکان ها، قدری نحوه ی نصب و جاگذاری ترانکینگ ها محدود خواهد بود.
  • مراکز کنفرانس : مراکز کنفرانس اغلب دارای مجموعه ای از سیستم های AV هستند که باید به خطوط برق متصل شوند ،ترانکینگ فلزی می تواند در کل مراکز کنفرانس اجرا شود تا دسترسی راحت تری برای پریز ها فراهم شود.
  • مدارس، کالج ها و دانشگاه ها: لازم است تا امکانات آموزشی در کل کلاس ها و فضاهای عمومی و سالن ها به بهترین شکل فراهم شود. این اتاق ها غالباً باید در کاربرد خود انعطاف پذیر باشند در نتیجه وجود یک سیستم ترانکینگ فلزی می تواند مکمل خوبی برای این فضای فرهنگی باشد.
  • راه آهن : بسیاری از نواحی مختلف ایستگاه های راه آهن نیاز به ترانکینگ دارند تا بتوانند تأمین برق ایده آلی را در سرتاسر ایستگاه فراهم کنند.

میتوانید با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی خرید ترانکینگ فلزی ، پس از دریافت مشاوره، اقدام به خرید نمایید. تلفن فروش : ۰۲۱۴۱۸۰۵