لوله PVC

لوله PVC

لوازم و تجهیزات کار با لوله برق PVC

  • چسب لوله برق PVC

برای اتصال لوله برق پی وی سی تا قطر ۵۰ میلی متر از چسب مخصوص با غلظت کم و برای لوله های برق با قطر بیشتر از چسب با غلظت زیاد استفاده می کنند. چسب مخصوص لوله برق پی وی سی اگر در معرض هوای آزاد قرار بگیرد، حلال آن تبخیر و به صورت ژلاتین در می آید. معمولا این تغییر حالت با تغییر رنگ همراه است و چسب دیگر قابل استفاده نیست.
چسب غليظ شده (یعنی به حالت ژلاتینی درآمده) را نباید با استفاده از حلال، رقیق و مصرف کرد، زیرا چسب، در این حالت خاصیت چسبندگی خود را از دست می دهد.
این چسب ها باید از شعله ی آتش دور نگهداشته شوند. هم چنین بوییدن و یا تماس چسب با پوست بدن باعث عوارضی می شود که برای سلامت شخص زیان آور است.

  • سه راهی، زانویی، تبدیل و چهارراه لوله برق PVC

اتصالات لوله برق PVC مناسب با قطر هر لوله در اندازه های ۱/۴و تا ۴ اینچ به شکل های زانو، سه راه، تبدیل، بوشن و چهارراه ساخته می شوند.

بست لوله PVC

بست-لوله-پی-وی-سی
  • انواع جعبه های مورد استفاده در لوله کاری PVC

برای انشعاب و اتصالات الکتریکی هادی ها و ارتباط لوله برق PVC در محل تقاطع آنها از انواع جعبه های چهارگوش و جعبه های گرد استفاده می شود. در لوله کاری PVC روی دیوار، سقف و یا کف کاربرد دارند.

  • بست لوله PVC

به هنگام لوله کشی برق با استفاده از لوله های PVC در نقاط مختلف از جمله نصب روی دیوار، سقف و کف ساختمان ها و کانال های عبور لوله های برق برای ثابت و محکم نگه داشتن لوله ها و هم چنین برای نصب کابل های برق بدون استفاده از لوله در ساختمان های صنعتی و کارگاه ها و آزمایشگاهها از انواع بست PVC استفاده می گردد

برش لوله PVC

لوله-های-PVC
  • برش لوله PVC

برای بریدن لوله های PVC از کمان اره ی آهن بر دستی و یا اره برقی می توان استفاده نمود.
از لوله بر دورانی که دور لوله چرخیده و آن را قطع می نماید، نباید استفاده کرد زیرا در تماس با لوله ایجاد حرارت می کند و ترک هایی در اطراف محل قطع شده به وجود می آورد. برای این که لوله هایی که با اره ی دستی بریده می شوند مقطع قائمی پیدا کنند، بهتر است از وسیله ی راهنما استفاده شود.

برای اطلاع از قیمت و فروش لوله برق پی وی سی، نصب لوله برق پی وی سی ، فروش بست لوله پی وی سی می توانید با کاسپین پایپ با این شماره در ارتباط باشید.  تلفن فروش : ۴۱۸۰۵ – ۰۲۱