لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه که به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می گردد و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ زدگی ، یکی از محبوب ترین انواع لوله های گالوانیزه برق بوده و بخصوص در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله گالوانیزه ساوه چیست

برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع پوشش فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد.

مزایای لوله گالوانیزه ساوه

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن گالوانیزه ساوه  و ….. )
  • طول ۶ متری بصورت رزوه و خام
  • استفاده از لوله گالوانیزه ساوه در گلخانه
  • استفاده از لوله گالوانیزه ساوه جهت آبرسانی

کاربرد لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه یکی از انواع تجهیزات صنعتی است که امروزه به دلیل کیفیت بسیار بالا، متقاضیان زیادی دارد. در ساختار این لوله ها از بهترین متریال ها استفاده شده و به همین دلیل کاربری های گوناگونی را شامل می شوند. عمدتا از لوله های گالوانیزه ساوه به عنوان لوله برق، سازه های گلخانه ای، سازه های صنعتی و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود.

به طور کلی از لوله های گالوانیزه ساوه در محیط های روباز استفاده می شود. چرا که این لوله ها علاوه بر استحکام بالا در برابر سایش و خوردگی مقاومت نشان داده و به همین دلیل دیرتر از سایر لوله های موجود در بازار آسیب می بینند.

لوله گالوانیزه ساوه

لوله-گالوانیزه-ساوه-کاسپین

به منظور جلوگیرى از خوردگى لوله هاى صنعتی ، سطح داخلى وخارجى لوله ها را گالوانیزه مى کنند که این عمل گالوانیزه لوله ها بصورت گرم انجام مى شود . لوله های گالوانیزه ساوه به روش متداول غوطه ورى سازى گرم (Hot Deep Galvanizing) تولید می گردد. دراین روش ابتدا لوله هاى تولیدى طبق استاندارد هاى مجاز به واحد آماده سازى منتقل مى شوند تا براى جذب بهتر پوشش فلز روى و گالوانیزه شدن آماده سازى شوند. در این مکان ابتدا لوله ها چربى گیرى و سپس زنگ زدایى شده و به محلول فلاکس آغشته می شود .

این محلول امکان نفوذ بهتر روى در سطح فولادى را فراهم مى سازد. لوله هاى آغشته به ماده فلاکس به دستگاه گالوانیزه منتقل شده و ابتدا در کوره پیشگرم ، تا دماى ۱۲۰ درجه سانتى گراد حرارت داده می شوند و پس از خشک شدن سطحى ، بداخل وان روى مذاب هدایت و در دماى ۴۵۰ درجه سانتى گراد به مدت ۱ دقیقه غوطه ور شده و به سرعت از آن خارج مى گردند. بلافاصله بوسیله دمش هوا و بخار ، مازاد فلز روى سطوح خارجى و داخلى آن پاک شده و به منظور جلوگیرى از تشکیل آلیاژ فلز روى و آهن بداخل آب سرد فرو برده مى شوند.

طبق استاندارد و سفارش مشترى انتهاى لوله هاى گالوانیزه دنده شده و با درپوش پلاستیکى رنگى که به منظور حفاظت از سطوح دنده ها و شناسایى آن نصب می شوند پوشش می شوند.

مشخصات محصول تولیدى لوله های گالوانیزه ساوه  ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه

سایز لوله های گالوانیزه ساوه

  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۳/۴ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱/۲ – ۱ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۳ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۶ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱/۲ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱/۴ – ۱ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱/۲ – ۲ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۵ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۱ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۲ اینچ
  • لوله برق گالوانیزه ساوه ۴ اینچ

طول عمر لوله گالوانیزه ساوه

همانطور که گفته شد، این لوله ها در برابر رطوبت و سایش از خور مقاومت بسیار زیادی نشان می دهند. این مقاومت بالا از فرآیند تولید این لوله ها نشات می گیرد. به طور کلی برای تولید این نوع از لوله ها از فرایند آبکاری گرم استفاده می شود.

در این فرآیند عمق نفوذ فلز روی که به عنوان یک پوشش بر روی لوله های فولادی قرار می گیرد، بیشتر شده و به همین دلیل میزان دوام و پایداری لوله های گالوانیزه ای ساوه افزایش پیدا می کند.

به این ترتیب لوله گالوانیزه ای که به این روش تولید گردد، طول عمر بسیار زیادی پیدا می کند. به طور کلی طول عمر این دسته از تجهیزات صنعتی را بین ۲۵ تا ۳۰ سال تخمین می زنند که در مقایسه با سایر لوله های موجود در بازار، رقم قابل توجهی به شمار می آید.

انواع لوله گالوانیزه ساوه

با توجه به کاربردهای گوناگونی که برای لوله های گالوانیزه ساوه عنوان شد، می توان گفت این لوله ها از انواع گوناگونی برخوردار هستند‌ که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوله برق گالوانیزه ساوه

یکی از کاربرد های لوله های فولادی تولید شده، لوله برق است. به طور کلی این داشته از لوله ها استحکام بالایی داشته و از سیم ها و کابل ها در برابر بریده شدن و بسیاری از پدیده های خارجی دیگر، محافظت می کند. از آنجایی که این لوله ها در برابر خوردگی و سایش مقاومت زیادی دارند، عمدتا به عنوان محافظی برای سیم هایی به کار میروند، که در محیط های روباز باید استفاده گردند

لوله گلخانه ای ساوه

بکی دیگر از انواع لوله های فولادی ساوه، لوله های گلخانه ای است. همانطور که می دانید سازه های گلخانه به طور مداوم در معرض رطوبت قرار دارند. همچنین این سازه ها باید بتوانند تا نیروهای خارجی موجود که اغلب ناشی از وزن سازه و بادهای خارجی است، را تحمل کنند. بنابراین باید در ساختار این سازه ها از لوله هایی استفاده کرد، که هم استحکام زیادی داشته باشند و هم در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان دهند که این دو عامل مشخصه اصلی لوله گالوانیزه ساوه است.

لوله های API گازی

از انواع لوله های گالوانیزه ساوه، لوله هایی است که در منازل مسکونی و تجاری به عنوان لوله های انتقال گاز شناخته می شوند. این لوله ها استحکام بسیار بالایی داشته و تحت استانداردهای گوناگون برای مصارف مسکونی و یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش لوله گالوانیزه ساوه

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان کاسپین پایپ در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه ساوه ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

مطالب مرتبط