خرید جعبه تقسیم برق

مشخصات، قیمت و خرید جعبه تقسیم برق

مشخصات، قیمت و خرید جعبه تقسیم برق

یکی از خرید هایی که در تاسیسات سیم کشی ساختمان ها ملزم به انجام آن هستیم، جعبه تقسیم برق است. جعبه تقسیم برق به شما این امکان را میدهد که به انشعابات و اتصالات مختلف سیم ها دسترسی داشته باشید.

به طور کلی جعبه تقسیم ها به صورت توکار و یا روکار نصب می شوند. جعبه تقسیم های روکار در اکثر موارد از جنس پلاستیکی بوده و جعبه تقسیم های توکار هم به صورت پلاستیک و هم به صورت فلزی ساخته می شوند. در صنایع و کارگاه ها و سوله ها، خرید جعبه تقسیم برق پلاستیک به علت روکار بودن سیم کشی مرسوم است.

خرید جعبه تقسیم برق پلاستیکی و فلزی

جعبه تقسیم در واقع یک باکس پلاستیکی و یا فلزی است که دسترسی به انشعابات برقی را برای شما فراهم میسازد. این جعبه با درب مخصوص به خود اتصالات را از گرما، رطوبت و سایر عوامل محیطی حفظ می کند.

محل قرار گیری جعبه تقسیم در مسیر سیم کشی انجام شده برای تاسیسات برقی ساختمان است. به طور معمول در جعبه تقسیم های پلاستیکی چهار استوانه قرار دارد که به این چهار استفاده لوله های برق متصل شده و سیم ها به درون جعبه تقسیم راه پیدا میکنند.

درون جعبه تقسیم انشعابات از لوله های مختلف به یکدیگر رسیده و امکان اتصال آن ها وجود خواهد داشت. پس از اتصال جعبه تقسیم درب آن بسته می شود. در جعبه تقسیم های توکار، جعبه تقسیم از قبل در دیوار نصب شده و سیم کشی در آن صورت می پذیرد. همانطور که گفته شد جعبه تقسیم های توکار می توانند به صورت فلزی و یا پلاستیکی خریداری شوند.

جعبه تقسیم برق

خرید جعبه تقسیم برق

فواید خرید جعبه تقسیم برق

از مزایای جعبه تقسیم برق می توان به جلوگیری از رسیدن رطوبت به اتصالات اشاره کرد. همچنین می توان مقاومت در برابر حرارت و پنهان کردن اتصالات و انشعابات و جلوگیری از دسترسی مستقیم به اتصالات را از جمله مزایای این محصول اشاره کرد. جعبه تقسیم برق همچنین می تواند به عنوان محلی برای نگهداری آداپتور وسایل الکتریکی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.