فروش کرپی گالوانیزه با بهترین کیفیت

فروش کرپی گالوانیزه با بهترین کیفیت

کرپی گالوانیزه به عنوان یکی از قطعات اتصال دهنده کاربردی در بسیاری از پروژه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. این بست ها به واسطه ساختار خاصی که دارند می توانند پایدارترین اتصالات را برقرار کنند. در واقع آنچه که در فرایند نصب و راه اندازی تجهیزات مختلف اهمیت دارد امنیت بالا می باشد. لذا بست کرپی به عنوان قطعات مکمل بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند. در این مقاله منحصراً یکسری اطلاعات جزئی در ارتباط با کاربرد این بست ها در پروژه های لوله کشی برق،

سایز بندی ها و متریال ساخت این محصول صحبت می کنیم. به عنوان یک قاعده کلی به منظور احداث و راه اندازی شبکه های مختلف شناخت اتصالات جزو اولویت های اصلی می باشد. طبیعتاً دریافت این اطلاعات می تواند شما را در فرایند خرید کرپی گالوانیزه تا حد قابل قبولی راهنمایی کند. پس به ادامه مقوله توجه فرمایید.

کرپی گالوانیزه لوله برق

یکی از کاربردهای اصلی کرپی گالوانیزه استفاده در پروژه های نصب و اتصال لوله های برق می باشد. اصولاً برای ایجاد شبکه های کابل کشی همراه با لوله برق به چند نوع اتصالات نیاز داریم. این  قطعات اتصال دهنده شامل مدل های بین لوله ای مانند انواع بوشن، سه راهی ها و زانوها میشود. اما یکسری اتصالات مرتبط با سازه می باشد که وظیفه پایدار نگه داشتن لوله ها را در ناحیه دیوار و سقف و سازه بر عهده دارند.

البته برخی از شبکه های لوله کشی و همچنین شاخه های لوله برق به صورت معلق مسیریابی می شوند که اتصالات مختص خود را دارند. بست کرپی گالوانیزه نیز به عنوان یک اتصال دهنده سازه ای عمل میکند و می تواند امنیت و پایداری لوله های برق در یک بازه زمانی بلند مدت را افزایش دهد. از طرفی بست های کرپی تنها یک نمونه از این قطعات محسوب می‌شود. چرا که اتصالات سازه ای دیگری مانند بست چنگالی، بست اسپیت و غیره نیز وجود دارد که هر کدام بنا به اهداف خاصی استفاده می شوند.

کرپی گالوانیزه لوله برق

قیمت کرپی گالوانیزه

قیمت کرپی گالوانیزه لوله برق برای بسیاری از صنعتگران و پیمانکاران شبکه های لوله کشی فوق العاده اهمیت دارد. این مورد زمانی می تواند تاثیرگذار باشد که شما بخواهید یک مجموعه صنعتی با مساحت بالا را لوله کشی کنید. در نتیجه هزینه نهایی در صورت مقرون به صرفه نبودن محصول فوق العاده افزایش پیدا میکند.

اما با توجه به آنکه شرکت های تولید کننده به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین حفظ تعادل در بازار قیمت کرپی گالوانیزه را در یک حد مطلوبی در نظر می گیرند در نتیجه مدیران مجموعه های صنعتی با داشتن مدیریت بودجه ای صحیح می توانند به خرید این قطعات بپردازند. این محصولات به طور کامل در شرکت های داخلی تولید می شوند. لذا متعادل بودن قیمت آنها کاملا طبیعی می باشد.

سایز بندی های متعدد بست کرپی

بست کرپی گالوانیزه همانطور که گفته شد در حوزه های کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای معرفی سایز بندی های محصول غالباً یک تفکیک ساختاری وجود دارد. به عنوان مثال بست هایی که در پروژه های لوله کشی عظیم که برای انتقال سیالات هستند استفاده می شوند ابعاد متفاوتی دارند. حال آنکه بست های مورد استفاده در پروژه های لوله کشی برق ابعاد و سایز بندی های خاص خود را دارند. به جهت آنکه بتوانیم کلیه سایزبندی های تولید شده برای محصول را پوشش دهیم به صورت کلی به معرفی سایز های مختلف این بست ها می پردازیم.

بست های کرپی می‌توانند در سایز های ½ اینچ، ¾ اینچ، ۱ اینچ تا ۱۲ اینچ طراحی و ساخت شوند. گروهی از این سایزهای مذکور می توانند برای شبکه های لوله کشی برق استفاده شوند. انتخاب سایزهای صحیح بر عهده تکنسین های اجرایی و متخصصین کار می باشد که متناسب با سایز لوله برق به گزینش آن ها می پردازند.

سایز بندی های متعدد بست کرپی

کرپی فولادی گالوانیزه

بست کرپی گالوانیزه از لحاظ جنس و متریال ساختاری از آلیاژهای فولاد کربن ساخته شده اند. همانطور که می‌دانید این متریال در حال حاضر به عنوان محکم ترین و مقاوم ترین فلزات شناخته می شوند که بیشترین کاربرد را در تولید انواع قطعات اتصال دهنده دارند. اصولاً بست هایی که از آلیاژ فولاد تولید می شوند در اثر اعمال نیرو و فشار مضاعف دچار انحراف یا شکست نمی شوند. به همین دلیل امنیت بسیار بالایی پس از استفاده در پروژه های صنعتی مختلف دارند. مقاومت فیزیکی این محصولات تنها مزیت آنها محسوب نمی شود.

بلکه در کنار آن دارای یک پوشش گالوانیزه گرم هستند که باعث می شود مقاومت شیمیایی خوبی نیز در برابر فرآیندهای زنگ زدگی، خوردگی و تغییر رنگ و مواردی از این قبیل داشته باشند. به طور کلی رطوبت به صورت تدریجی می تواند ساختار هر نوع فلز از جمله فولاد را تخریب کند. پس داشتن پوشش های گالوانیزه گرم تنها طول عمر محصول را افزایش نمیدهد بلکه هزینه های مرتبط با تعمیر و نگهداری و جایگزین کردن قطعات را نیز کاملاً حذف میکند.

بست کرپی یوبولت

بست کرپی گالوانیزه غالباً به عنوان بست یوبولت نیز در بازار عرضه می شوند. استفاده از این نام به دلیل شکل ظاهری نوع بست میباشد که دقیقاً مانند حرف لاتین U میباشد. این نوع ساختار کاملا مهندسی شده می باشد تا از این طریق بتواند به بهترین شکل لوله ها را پشتیبانی و حمایت کند. البته ساختارها و تنوع بالایی برای این محصول وجود دارد که برخی از آن‌ها مناسب لوله ها می باشد. بست هایی که جهت نگهداری لوله فولادی طراحی می شوند غالباً دارای طرح منحنی می باشند.

حال آنکه برخی دیگر ممکن است طرح های زاویه دار یا مربعی را نیز داشته باشند. بر روی بست کرپی بولت غالبا از واشر های فلزی و همچنین پیچ و مهره استفاده می شود تا بتوان عملیات اتصال را تکمیل کرد.

بست کرپی یوبولت

خرید کرپی گالوانیزه از شرکت پتروکاسپین

شرکت پترو کاسپین به عنوان تولید کننده تجهیزات پشتیبانی کابل همواره در نظر دارد تا یک مجموعه کامل از قطعات و اتصالات آنها را با بهترین کیفیت و کاملا مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهد. شما در بخش محصولات می توانید تنوع بالای اقلام مختلف را ببینید. جهت دریافت اطلاعات قیمتی و همچنین کسب مشاوره به منظور تجربه خرید موفق و رضایت بخش با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵