فروش لوله برق ارزان؛ گالوانیزه، مشکی و پلیمری

فروش لوله برق ارزان؛ گالوانیزه، مشکی و پلیمری

لوله برق ارزان برای شبکه های کابل کشی جزو ارکان اصلی محسوب می‌شود. یعنی بدون این لوله‌ها نمی توان امنیت سیستم کابل کشی را تامین کرد. این لوله‌ها به واسطه ساختار محکمی که دارند می‌توانند یک حفاظت فیزیکی خوبی برای کابل های برق بوجود آورند.

در حال حاضر مدل های مختلفی برای لوله‌ها وجود دارد که شما باید بر اساس شرایط محیط به انتخاب آنها بپردازید.سه مدل از لوله های برق به وفور در این گونه شبکه‌ها استفاده می‌شود که شامل لوله گالوانیزه برق، لوله مشکی برق، و همچنین لوله پلیمری یا انواع لوله pvc برق می‌باشد. در ادامه مقاله به طور مفصل هر یک را جداگانه معرفی می‌کنیم تا دقیقا با مشخصات آن آشنا شوید.

لوله برق ارزان از نوع گالوانیزه

لوله های گالوانیزه ساختار بسیار با کیفیت و استانداردی دارند. نوع متریال ساختاری آنها ورق های فولادی است. در حال حاضر برای طراحی و تولید لوله برق ارزان از نوع گالوانیزه از روش درزجوش استفاده می‌شود. یعنی با آماده سازی ورق های فولادی آن‌ها را از طریق درزجوش شکل دهی می‌کنند تا دقیقا یک ساختار لوله ای و استوانه ای به وجود آید.

در کنار آن متریال فولادی که این لوله‌ها از آن برخوردار هستند دارای یک پوشش گالوانیزه نیز می‌باشد. دو نوع پوشش گالوانیزه برای لوله فولادی برق در نظر گرفته می‌شود. یک مدل از آن گالوانیزه عمقی گرم و مدل دیگر گالوانیزه سرد است. لوله های فولادی که با روش گالوانیزه گرم مقاوم سازی شده اند شدت استحکام بالایی دارند. یعنی لوله‌ها در فضاهای مرطوب و صنعتی بهترین عملکرد را خواهند داشت و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند.

البته لوله فولادی گالوانیزه سرد نیز یک مرحله پایین تر از مدل های گالوانیزه گرم هستند. از طرفی قیمت نمونه های سرد ارزان تر است. سایزهای مختلف برای این لوله‌ها وجود دارد که از pg11 تا pg48 متغیر هستند. نمره های مختلف لوله برق از لحاظ مشخصات فنی مانند ضخامت، قطر خارجی با یکدیگر تفاوت دارند و شما باید ببینید که چه ابعادی از کابل‌ها را با این لوله‌ها می‌خواهید پشتیبانی کنید.

لوله برق ارزان از نوع گالوانیزه

لوله برق ارزان قیمت از نوع فولادی مشکی

لوله فولادی مشکی دقیقا از همان ورق های فولادی بصورت درزجوش ساخته شده اند و تنها تفاوتی که با لوله گالوانیزه گرم و سرد دارند این است که نوع پوشش ضد زنگ آن‌ها تنها یک رنگ اپوکسی است. این پوشش های رنگی مشکی تنها در یک محدوده خاصی در برابر رطوبت مقاوم هستند. یعنی نباید این لوله‌ها را در شرایط بسیار پرتنش محیط قرار داد. لوله فولادی مشکی نیز سایزبندی های مشابه لوله های گالوانیزه دارد و از همان اتصالات لوله ای استفاده می‌کند.

اگر می‌خواهید از لوله برق ارزان مشکی استفاده کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که این لوله‌ها مناسب کارگزاری زیر سازه یا حالت مدفون نیستند. اما مدل های گالوانیزه گرم حتی می‌توانند در زیر خاک و در عمق سازه نیز استفاده شوند. در مجموع ما باید بدانیم که کدام لوله مناسب چه شرایطی و محیطی است تا با امنیت بالا به هدایت و مسیریابی کابل های برق بپردازیم.

لوله برق Pvc و خم سرد

یکی از نمونه های لوله برق ارزان لوله های pvc و همچنین مدلهای خم سرد هستند. جنس و متریال ساختاری این لوله‌ها از پلیمر است. به واسطه چگالی بالا و همچنین مقاومت بدنه مناسب تا یک محدوده ای از کابل‌ها مراقبت می‌کنند. مهمترین ویژگی این لوله‌ها نارسانایی آنها است. یعنی اگر رشته های کابل برق با بدنه داخلی لوله های پلیمری تماس پیدا کند هیچ گونه انتقال جریان برقی رخ نخواهد داد.

لذا امنیت عوامل و پرسنل فضای صنعتی حفظ خواهد شد. در کنار اینها این لوله‌ها نیاز به اتصالات بین لوله ای ندارند. همانطور که گفته شد مدلهای خم سرد به صورت همان شاخه های لوله ای با یک اعمال نیروی خمش تغییر جهت می‌دهند و شما می‌توانید آنها را در مسیرهای مختلف هدایت کنید. در کنار این‌ها لوله های پلیمری دارای یک ویژگی نسوز هستند. یعنی اگر محیط مورد نظر در معرض آتش سوزی قرار بگیرد این لوله‌ها ذوب نمی شوند. وزن بسیار سبک دارند و همراه با اتصالات سازه ای قابلیت نصب در سقف سازه و دیواره‌ها می‌باشند.

لوله برق Pvc و خم سرد

خرید لوله برق ارزان به صورت بندیل شده

تمامی مدل های لوله برق ارزان بعد از طراحی و ساخت به صورت بندیل شده آماده سازی می‌شوند. یعنی بسته های لوله شامل شاخه های متعددی هستند که همگی در یک سایز یکسان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

مزیت های بسیار زیادی برای بندیل کردن لوله‌ها وجود دارد که مهمترین آن حفظ امنیت و سالم نگه داشتن لوله‌ها در زمان نقل و انتقال و همچنین نظم و مدیریت بهتر است. بندیل‌ها نوارهایی هستند که در دور تعداد زیادی از لوله‌ها بسته می‌شوند تا بتوان به انبار کردن آنها و تفکیک لوله‌ها پرداخت. فروش لوله برق ارزان نیز هم بصورت عمده و جزئی  بر اساس نیاز مشتریان و پیمانکاران انجام می‌شود.

چه عواملی بر قیمت لوله برق اثر می‌گذارد؟

همانطور که گفته شد لوله های برق از لحاظ جنس تنوع بالایی دارند. نمونه های گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، لوله فولادی مشکی و همچنین لوله های پلیمری pvc هر کدام یک قیمت مشخصی دارند. بنابراین جنس و متریال ساختاری اولین عاملی است که بر قیمت لوله تأثیر می‌گذارد. مورد بعدی سایزبندی محصول می‌باشد. در کنار این‌ها شرکت و برند تولیدی نیز در قیمت تأثیر می‌گذارد. در مجموع اگر می‌خواهید لوله هایی با قیمت ارزان خریداری کنید حتما از مراکز تولیدی که مسئولیت ساخت و فروش را برعهده دارند خرید کنید. این کار باعث می‌شود بدون واسطه محصولات در اختیار شما قرار داده شود.

چه عواملی بر قیمت لوله برق اثر می‌گذارد؟

شرکت پتروکاسپین عرضه کننده انواع لوله فولادی برق

لوله های فولادی برق جزو اصلی ترین محصولاتی است که شرکت پتروکاسپین به مشتریان عرضه می‌کند. شما می‌توانید سایزبندی های کاملی از این لوله‌ها را به صورت بندیل شده از ما خریداری کنید. کارشناسان ما بر اساس نوع پروژه ای که در دست اقدام دارید می‌توانند یک مشاوره تخصصی ارائه دهند تا دقیقا بدانید چه کالاهای مورد نیاز پروژه شما می‌باشد. پس جهت دریافت اطلاعات مرتبط با خرید با ما در تماس باشید.

جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵