لوله های برق ساختمان - لیست قیمت لوله های فولادی برق - تولید کننده لوله فولادی برق

لوله گالوانیزه برق

لوله گالوانیزه برق

Galvanized electric pipe

لوله گالوانیزه برق از جمله قطعات مورد نیاز در لوله کشی های برق ساختمان بصورت روکار و در محیط باز می باشد. لوله گالوانیزه برق با پوشش گالوانیزه گرم که حداقل بین ۶۰ الی ۷۰ میکرون می باشد ، مقاومت زیادی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد و با قابلیت خم کاری مناسب در زاویه های مختلفی امکان پیچش لوله در نقاط مختلف پروژه امکان پذیر می باشد.

از لوله گالوانیزه برق در پروژه های برق رسانی عمرانی ، پروژه های بیمارستانی ، پروژه های صنعتی ، پارکینگ های طبقاتی ، پروژ های نیروگاهی و نیروگاههای خورشیدی ، سیستم های دوربین مداربسته و سیستم های اعلام حریق و اعلام سرقت می توان استفاده نمود.

با استفاده از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات پیشرفته تولید و به بازارهای داخلی و همچنین پروژه های کشورهای همسایه صادر می گردد.

کیفیت رزوه و دنده لوله های گالوانیزه برق از مهمترین مزایای لوله کاسپین پایپ می باشد.

لوله فولادی برق

تولید کننده لوله فولادی برق
  • نوع رزوه و طول لوله گالوانیزه برق بر اساس استاندارد های  DIN  آلمان  و BS  انگلیس تولید می گردد.
  • جهت سهولت در حمل و همچنین استفاده در خطوط مختلف لوله کشی های صنعتی بصورت شاخه های سه متری تولید و بسته بندی می گردد.
  • با برند کاسپین پایپ به همراه اتصالات مربوطه قابل ارائه می باشد .
  • در اندازه های ۱۳٫۵ و ۱۶ و ۲۱ و ۲۹ قابل تولید و ارائه می باشد.
  • دارای ۵ سال گارانتی میباشد.

لوله های گالوانیزه برق کاسپین پایپ با قابلیت خم کاری در دستگاههای دستی و اتوماتیک و بدون هیچگونه ریزش و پوسته شدن لوله در هنگام خمکاری این امکان را برای پیمانکار فراهم می نماید که با آسودگی در تمامی زوایای مختلف از لوله گالوانیزه برق کاسپین پایپ استفاده نماید.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان کاسپین پایپ در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه برق ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.